Utvidet frist for lav påmeldingsavgift for årets Midnattssolsymposium!

Fristen for påmelding til lav avgift gikk ut 2. april, men på grunn av påsken har vi besluttet å utvide fristen til 13. april. Påmeldingen har likevel åpnet for ikke-medlemmer. Benytt deg av sjansen til å sikre deg plass til redusert pris nå!

Vi inviterer til faglig påfyll og hyggelig selskap i Nordens Paris mens midnattssola står på sitt høyeste. I år er temaet "Den godt voksne pasienten". Programmet fra fjorårets Holmenkollsymposium er omarbeidet og har flere nye spennende forelesere, og hovedfokus vil ligge på den store gruppen pasienter som alle møter i sin daglige praksis, med mye kasuistikk og klinikk.

Kullbord under festmiddagen?
Vi minner om at det er mulighet for å booke kullbord under torsdagens festmiddag. Ønsker om dette kan sendes på e-post til sissel.dahl@tannlegeforeningen.no

Snakk med kolleger, venner og kullkamerater og meld dere på til årets nord-norske høydepunkt i NTFs etterutdanning!

Meld deg på nå!

Program_Midnattssolsymposiet-2018_print_v2Tid: 14. - 15. juni 2018

Sted: Clarion Hotel The Edge, Tromsø (Kaigata 6, 9257 Tromsø)

Last ned program for Midnattssolsymposiet 2018 (pdf)