Student på NTFs landsmøte

Landsmøtet inneholder gode muligheter for å knytte kontakter og bli bedre kjent med NTF for studenter. På programmet står det et eget lunsjforedrag for studenter, samt den tradisjonelle posterpresentasjonen og utdeling av NTFs studentforskerpris.

Deltakelse på NTFs landsmøte er gratis for studentmedlemmer, og gir mulighet for deltakelse på alle foredrag alle dager. NTF-Student har egen stand på NTFs torg, og studentene tilbys et eget studentforedrag i lunsjen.

NTFs studentforskerpris

NTFs studentforskerpris er opprettet for å stimulere til økt forskningsaktivitet allerede i studietiden. Hvert år nominerer lærerstedene to masteroppgaver/studentprosjekt som presenteres på NTFs Landsmøte. Presentasjonene blir vurdert av en jury som blant annet vil vektlegge kreativitet, selvstendighet, faglighet og presentasjonsevne. Beste presentasjon honoreres med kr 15 000 og NTFs diplom, og vil presenteres i NTF Tidende.

Vinner av NTFs studentforskerpris 2018:

Ronja Kristine Sandum fra Universitetet i Oslo som vant for sin oppgave "Nanopartikler i det orale miljøet" (Veileder Lene Hystad Hove og Alix Young Vik).

studentforskerprisen 2018

Bilde: De nominerte til NTFs studentforskerpris 2018. Foran står vinner Ronja Kristine Sandum

Ikke medlem enda?

Vi minner om at vårt studentmedlemskap også er gratis!
Bli medlem i dag!